اموزش کاشت ناخن به راحتی آب خوردن

داشتن ناخن های زیبا و جذاب آرزوی هر خانم است ، به همین دلیل کاشت ناخن هرگز طرفداران شما را در بین خانم ها پیدا نکرده است و شما می توانید با کمک مواد آموزشی کاشت ناخن مهارت ها و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

استفاده از خانم ها برای ناخن های شیک و مرتب از کاشت ناخن و مانیکور ناخن و طراحی ناخن به این دلیل است که هر یک از این روش ها از زیبایی خاصی در شکل ناخن های قسمت شما برخوردار است.

مرحله آموزش تا مرحله کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن با 3 روش مختلف
روش های کاشت ناخن در دسترس است ، که در سراسر این مقاله آموزشی کاشت ناخن و کاشت پودر شده با کاشت های سخت و ژل را به شما دوستان عزیز یادآوری می کند.

آموزش کاشت ناخن با 7 روش مختلف


مرحله آموزش کاشت ناخن پودر
1 شروع به تمیز کردن ناخن ها ، سپس سطح ناخن ها را با تیغ از باقی مانده باقی مانده تمیز کنید.
۲. در این مرحله از کاشت ناخن ، یک تکه پارچه را در کمی الکل خیس کنید ، سپس الکل را به سطح ناخن و پوست را به ناخن بمالید تا ناخن های شما ضد عفونی شود.
3. همه به ناخن های کوتاه ، متوسط ​​و بلند علاقه مند هستند. اگر قبل از انجام کاری که مناسب ناخن هایتان باشد بهتر است ، اگر لازم است توجه کنید ، اندازه ناخن ها باید به گونه ای انتخاب شود که همه عناصر ناخن شما باشد. سپس باید آن را با زاویه 45 درجه نگه داشت و 20 ثانیه صبر کرد. اگر اندازه ناخن مناسب داشته باشید ، نمی توانید از اندازه های بزرگ استفاده کنید و اندازه ناخن های خود را با یک پرونده اندازه بگیرید.
4. در این مرحله باید نوار را روی ناخن ها بمالید. توجه داشته باشید که نوار باید از نظر حرکت شبیه باشد و به آرامی روی سطح ناخن قرار گیرد. بعد از یک دقیقه صبر کنید تا خشک شود و این کار را برای همه انجام دهید. جدا از ناخن ساخته می شود.
5. به دقت روی همه سطح ناخن هایتان آدامس یا چسب بزنید.
6 هر ناخن را با احتیاط وارد ظرف حاوی پودر ناخن کنید و 5 ثانیه صبر کنید ، سپس ناخن خود را بیرون آورده و برای سایر ناخن ها نیز همین کار را انجام دهید. برای از بین بردن گرد و غبار اضافی ناخن ها ، با انگشت حرکات کوتاه انجام دهید تا گرد و غبار اضافی از سطح ناخن پاک شود. پس از خشک شدن ناخن ها ، از برس ناخن استفاده کنید و بقیه گرد و غبار اضافی سطح ناخن ها را پاک کنید.

مراحل کاشت ناخن پودر

7. در این مرحله مقدار چسب را روی سطح ناخن ها و نوک ناخن ها بمالید ، سپس با دقت و دقت سطح و ناخن ها را با چسب بپوشانید. اگر می خواهید ناخن های خود را رنگی رنگ کنید ، اگر ناخن ها را روی پودرهای رنگی قرار داده اید ، اگر سطح و سطح ناخن ها را تمیز کردید و برای بار سوم به سطح ناخن ها برخورد کردید ، آن را اضافه کنید. اگر می خواهید ناخن های شما ضخیم تر به نظر برسند ، می توانید مراحل بالا را چندین بار تکرار کنید.
8. فعال کننده را مانند لاک ناخن معمولی روی سطح ناخن خود قرار دهید و 5 ثانیه صبر کنید و بعد از زمان ذکر شده فعال کننده را دوباره روی سطح ناخن خود قرار دهید و 5 ثانیه دیگر صبر کنید.
9. کناره های ناخن ها و قسمت های بیرون زده ناخن ها را با یک نرم افزار خراشیده کنید.
10. در آخرین مرحله آموزش کاشت ناخن ، از قسمت بالایی استفاده کنید و آن را روی سطح ناخن های خود بکشید و 2 دقیقه صبر کنید تا ناخن های شما خشک شود.
۱۱. روغن ناخن را در کنار ناخن ها بمالید.
12 پس از خشک شدن لکه بر روی سطح ناخن ، دستان خود را کاملاً با آب ولرم ، صابون و برس ناخن بشویید تا گرد و غبار اضافی سطح ناخن پاک شود ، سپس دستان خود را بکشید تا خشک شود.

آموزش کاشت پودر ناخن. مدل کاشت پودر ناخن

مرحله آموزش تا مرحله کاشت ناخن با روش Farmer
1 بلند کردن کوتیکول های اضافی را شروع کنید.

آموزش کاشت ناخن با سخت تر
۲. کوتیکول های اضافی را بردارید.

مراحل کاشت ناخن
3. در این مرحله هر یک از ناخن ها را تراشیده و سپس یک ماده ضد قارچ را روی ناخن ها بمالید.

تراشیدن ناخن
4. شکل زیر ناخن را تنظیم کنید.

محکم را زیر ناخن تنظیم کنید
5- پرایمر را روی سطح ناخن بزنید.

کاشت ناخن
یک قلم مخصوص را به مایع آغشته کرده و سپس به پودر کاشت ناخن آغشته کرده و از بالای ناخن مواد را شروع کنید.

مراحل کاشت ناخن با سخت تر
7. در این مرحله از آموزش کاشت ناخن ، موادی را که می خواهید برای ایجاد یک طرح فرانسوی ایجاد کنید ، آماده کنید.

کاشت ناخن
8. کمی صبر کنید تا مواد روی سطح ناخن آنها قرار گیرد ، سپس بخار را از زیر ناخن ها برداشته و قلم را در پودر مایع و صورتی فرو ببرید و از سطح ناخن ها بخواهید تا مواد را تنظیم کند و کمی صبر کنید تا اعمال شود. مواد روی سطح 

ناخن ناخن ها را خشک کنید ، سپس یک لایه پودر شفاف روی سطح همه ناخن ها بمالید.

آموزش کاشت ناخن با روش های مختلف
9. کناره های ناخن را با تیغ جدا کنید.

سطح ناخن ها را خراش دهید
10. خراش را با بافر ناخن بردارید.

مراحل ساده کاشت ناخن
۱۱. در این مرحله از آموزش کاشت ناخن ، خطوط ریز و خراش ناخن ها را بردارید.

کاشت ناخن به 3 روش مختلف
12 ناخن های خود را لاک بزنید تا براق شوند.

سطح ناخن را خراش دهید
13. برای جلا دادن بیشتر ناخن ها و نرم شدن کوتیکول های خشن ، روی ناخن ها و همچنین ناخن ها روغن بزنید.

آموزش کاشت پودر ناخن
14 اجازه دهید انگشتان خود را ماساژ دهند.

کاشت ناخن کاشت ناخن با طراحی ناخن محکم تر

مرحله آموزش تا مرحله کاشت ناخن با ژل
کاشت ناخن ژل مانند کاشت پودر ناخن است ، با این تفاوت که این روش کاشت های خاصی را آماده می کند و می توان آنها را به راحتی بر روی نوع ناخن یا ناخن های طبیعی قرار داد و با کمک دستگاه UV یک ژل مخصوص روی سطح ناخن قرار داد.

کاشت ناخن ژل