10 ایده برای کاشت ناخن 2021 (1400)

مسافرتهای منظم به سالن ممکن است در حال حاضر مکث باشد ، اما مانع از بروز ایده های ناخن و طرحهای ناخن در اینستاگرام نشده است - به ویژه مواردی که به راحتی از روی مبل راحتی خودتان انجام می دهید. در حالی که مطمئناً می توانستید وقت اضافی خود را در خانه برای جستجوی آنها بگذرانید ، ما این کار را به عهده خودمان گرفتیم و برای چند ماه گذشته هر یک از روندهای ناخن مناسب برای پس انداز را جمع آوری کردیم.

از پیچ و تاب های فراوان در مورد مانیکور فرانسوی گرفته تا ناخن های رنگین کمان و ناخن های مخملی که قادر به انجام DIY هستند ، در اینجا برای هر ویب ، حال و هوا و همه شکل های مختلف ناخن وجود دارد. خواه قصد دارید (با خیال راحت) به آرایشگاه محلی خود ضربه بزنید یا می خواهید ناخن های خود را در خانه نقاشی کنید ، به دنبال بهترین ایده های ناخن سال 2021 باشید.

 

ایده های کاشت ناخن

آسمان های صورتی


ناخن های ابر مهمترین روند زمستان گذشته بود ، اما با انتخاب پس زمینه صورتی به جای رنگ آبی ، باعث ایجاد طراوت در آنها می شود. OPI را در Defy Explanation امتحان کنید و Suzi برای لرزش های کامل غروب خورشید به یک Loch-Smith نیاز دارد.

 

نکات مخملی


میخ های مخملی برای تعطیلات اینستاگرام را غافلگیر کردند ، اما هنوز جشن ها به پایان نرسیده اند. با نگه داشتن درخشش در حد نوک ها ، سبک مسحورکننده را کاهش دهید (به طور جدی ، باید آنها را در حرکت ببینید).


ناخن های شطرنجی


شطرنجی رنگارنگ لحظه ای از مد را پشت سر می گذارد - من نمی توانم بدون دیدن چاپ از طریق Insta پیمایش کنم - بنابراین منطقی است که اکنون به ناخن ها منتقل شده است. نگه داشتن آن فقط در نکات خود باعث افزایش عامل دمدمی مزاج و حتی بیشتر می شود.


مانیکور فرانسوی


بله ، مانی فرانسوی برای سال 2021 چسبیده است ، و انواع مختلفی برای پوشیدن آن وجود دارد. راهنمای ما برای بهترین ایده های مانیکور فرانسوی را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.


دستهای ناسازگار


برای چیزی که کمی جالب تر از یک مانی کلاسیک است اما هنوز به مهارت صفر نیاز دارد ، روی هر دست سایه دیگری را امتحان کنید. با سایه های لحظه ای مانند یاس بنفش و سبز خزه آن را خنک تر کنید. Essie Expressie را در Get-Mauve On و Precious Car-Go امتحان کنید! برای یک فضای مشابه


چرخش پاستل


آیا فقط تماشای این وضعیت فلزی ، پاستلی ، امبرا باعث آرامش شما نمی شود؟ بهترین قسمت این است که آنها در واقع ناخن بسته بندی می شوند ، بنابراین به دست آوردن همان شکل در خانه بسیار آسان است.


گلهای سیاه و سفید


اثبات اینکه می توانید یک مشت بدون نئون یا براق بسته بندی کنید.

 

Skittles نرم


Skittles mani ، ناخن های رنگین کمان a.k.a. ، که به موجب آن سایه ای متفاوت بر روی هر ناخن ایجاد کرده اید ، یکی از بزرگترین روندهای سال 2020 بود. آن را برای سال 2021 با یک پالت رنگ محو به روز کنید.